söndag 6 februari 2011

Trött!

Trött, trött och åter trött! Lilltjejen och sambon ligger och vilar. Det menas att min sambo snarkar. Högt! Precis som när jag låg inne på bb och väntade på att jag skulle öppna mig, så låg han på en madrass nedanför mig och SNARKADE! Suck, men dom ser söta ut där dom ligger. Dom vaknar säkert snart. Sen gäller det att hålla igång lilltösen till 21.00 ca för då ska hon sova för natten. Sen vaknar hon väl vid 3-4 nån gång.
Är fortfarande täppt, det är drygt! Men men det är vinter fortfarande och då kan man väl inte räkna med annat. Bara se glad ut. Men nu längtar jag till våren. Slippa ta på Felicia en massa kläder och själv bunkra på sig massvis med kläder.

Imorgon är det tvättstuga som gäller. Tvätta å tvätta hela dagen lång! Ja herregud och i veckan blir Flisan 6 månader, ett halvår! Vart har tiden tagit vägen? Hon är så söt på mornarna när hon vaknar mellan 8-9. Då ligger hon i sin spjälsäng och tittar. Pratar med figurerna som hänger ovanför sängen. Sen så ser hon en och skiner upp som en sol. Det värmer i hjärtat! Perfekt start på dagen. I helgen kommer Felicias gudmor som det ser ut nu iallafall. Det ska bli super trevligt! Hon kunde inte närvara vid dopet den 29 jan eftersom hon blitt sjuk. Usch, men dopet var en succe iallafall. Prästen var väldigt bra. Tårtorna var jätte fina och jätte goda. Tack Jennie för det!
Nä nu ska jag ägna tid till min underbara familj. Sen så ska väl en annan också sova tillslut.
Skulle vilja göra det nu men men.....

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar