fredag 2 november 2012

Halloweenparty!!

Blir så besviken när man ger kritik till en person för man tycker dennes beteende inte är så roligt, utan ganska sårande. Personen i sig väljer inte att ta till sig kritiken och skärpa sig, utan slutar höra av sig helt. Fegt tycker jag! Alla dessa år som vi kännt varandra kastas bara iväg. Trodde det var du som inte ville förlora kontakten. Men men det är väl bara att gå vidare, inte min förlust så att säga. Jag har försökt så många ggr nu.
Imorrn ska vi till mina föräldrar på halloweenparty! Det ska bli super duper kul! En tradition som vi haft ett par år nu. För min del blir det nada alkohol, men sambon kommer väl ta sig nån öl antar jag.
Nä, nu måste jag nog gå till sängs, ska upp tidigt imorgon!
Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar