onsdag 13 juni 2012

Carbonara utan ägg

Har precis ätit Carbonara utan ägg, helt okej måste jag säga. Hade inga ägg hemma..... Så det fick väl gå ändå. Så nu har Flisan fått en glass till efterrätt. Gott nu när det är varmt. Var till barnmorskan idag och allt såg jätte bra ut. Så det är skönt! Nu börjar man längta efter bebisen. Vecka 29 är jag nu i. Gått klart 29 veckor då alltså. Så nu är det inte långt kvar. Tiden har gått väldigt fort måste jag säga. Ingen semester har vi riktigt planerat in heller. Kanske blir en sväng upp till Sundsvall iallafall och nån sväng till djurpark. Annars blir det nog bara lugnt. Kan vara skönt det också ibland. På fredag ska vi till Norrköping på student iallafall, vilket ni visste om ni läst tidigare inlägg. På lördag blir det 30-års fest. Vi har fullt upp varenda helg tror jag. Men det ska bli väldigt trevligt båda grejerna. Åh herregud vad jag svettas, är inte alls förtjust i värme. Jag vill ha det svalt! Men man kan väl inte få allt. Nä, nu lär jag kolla vad fröken fräken gör. Ha det gött i värmen!
Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar