onsdag 11 maj 2011

Sundsvall i mitt hjärta!

Har precis haft besök av min mamma, lillasyster och andra gravida lillasystern. Bjöd på mat och fika, och dom verkade nöjda iallafall. Felicia har härjat hela tiden. Herregud!!! Finns inget stopp i henne men nu sover hon iallafall. Skönt! Det börjar bli lite småjobbigt nu när hon är så himla aktiv, hela tiden också. Förstår inte hur hon orkar. Stod själv gjorde hon idag också korta stunder. Ajaj kan också säga märkte vi idag, allt jag sagt ajaj till sa hon också det till. Hehe! Ja vad ska man säga. Men hon rörde grejerna ändå ska tilläggas. Så nu är jag trött! Blir bara lite slö tittande framför tv:n nu i väntan på att karln ska ringa. Håhå jaja! Idag blev Felicia nio månader också. Det går så fort! Hinner nästan inte med! Ojoj! Få se om vi kanske åker till Sundsvall i helgen, vore trevligt. Sen så måste vi ju hälsa på A´s föräldrar och bröder m.m. Trevligt att komma iväg också. Det är en sån fin stad! Där skulle jag kunna tänka mig bo. Är inte så mycket för storstäder men Sundsvall känns inte alls som det. Sen Alnö är också kanon fint!



Nä nu ska jag bara invänta samtal från karln sen blir det nog sängen för mig. Är alldeles slut! Kostar på att ha främmande!

God natt där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar