söndag 1 maj 2011

Finlandsresa och förlovning!

Då så, då var vi hemma igen. Det har varit såååå skönt och roligt! Det här vill jag göra om snart igen. Det var länge sen som jag hade det såhär trevligt. Det har funkat i stort sett jätte bra med Felicia. Tror hon tyckte det var spännande. Hon fick träffa Mumin och lilla My. Hon blev alldeles tokig när hon såg dom. Dansade och tjoade! Det var roligt att se. Sovit hela nätterna på båten har hon gjort också. Det var skönt! Hoppas hon fortsätter med det här hemma. Kanske får fixa en massa vibratorer eller liknande. På båten så förlovade jag och A oss. Men vi kommer nog inte gå efter traditionen utan det här var mer som ett bevis utåt hur mycket vi tycker om varandra (som att få Felicia inte var det....). Så jag är väldigt glad iallafall. Helt underbar båtresa! På lördagen när vi kom hem så passade vi även på att hälsa på A´s faster som bor i Sthlm. Det var trevligt! Sen så åkte vi vidare hem till mor och far där det blev en liten brasa. Dit kom även Ida och Sandra, det var också väldigt trevligt! Alltid trevligt att träffa och prata med dom! Ida ska ju snart ha en liten pluttis. Idag har vi bara tagit det lugnt, vi alla tre är nog väldigt trötta efter resan. Men nu har jag iallafall änligen fått tag på en lilla My docka, som jag letat ett bra tag efter. Nä nu har jag inte tid att sitta här längre ska gå och se på en film.

Ha det så bra ni andra iallafall! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar