söndag 22 maj 2011

Bye bye love!

Jaha, då har akrln åkt till Sthlm. Suck! Det är såå tråkigt när han åker. I fredags så var vi då till Fagersta och grillade. Mums! På lördagen var vi också dit för att hämta grejer. Fick träffa syrrans kille då. Verkar vara en trevlig prick det där. Bra val Malin! Hihi! Var dit med en massa tvätt och lånade mammas maskin. Så idag har jag haft tvättstuga också. Hade så mycket tvätt. Ojoj! Felicia var jätte svår att lägga i kväll. Sket flera ggr gjorde hon. Hon bajsar i stort sett aldrig på kvällarna. Men nu äntligen har jag fått henne att somna! Jippiii!
Börjat fundera på kalas till Felicia har jag gjort också. Men inbjudingar kommer. Klart man ska fira sin ett års dag! Tycker jag iallafall, lite grann. Det är synd att man inte hade en massa pengar för då skulle jag köpa den här boken från Fischer Price.


       Eller den här aktivitetssvampen från Bellino.



  Hon har testat både grejerna och älskar dom. Men men man kan tyvärr inte ge sina barn allt även om man skulle vilja. Sen är väl risken också att dom blir bortskämda.
Nä nu ska jag sätta mig ner framför tv:n en stund innan det blir sängen.
Morsning korsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar