måndag 2 maj 2011

Tre år sedan!

Idag är det exakt tre år sedan sen vi träffades vid folkets hus i Fagersta. Vad tiden går fort. Kommer fortfarande ihåg den kvällen. Var inte tänkt först att varken han eller jag skulle dit men tack vare min syster Malin som tvingade dit mig och en kompis till A så hamnade vi där ändå. Så tack till er! Bästa som hänt mig! Så på köpet har jag fått min underbara dotter Felicia och så har vi förlovat oss nu. Jag är glad och lycklig!



Men idag har jag blivit tokig på Flisan, hon stängde av min dator precis när jag grejade med olika grejer så det var bara att börja om. Sen satte jag henne vid fönstret i sovrummet med lite leksaker för jag skulle dammsuga, när jag var klar med dammsugningen så var hon helt plötsligt i dörröppningen. Likadant så lade jag henne på hennes lekmatta inne i vardagsrummet för jag skulle in i köket och blanda iordning välling. Helt plötsligt var hon ute i hallen. Så nu börjar det röra på sig. Idag så stod hon själv igen i några sek, gjorde ju det också på Silja Line parkeringen när vi skulle kliva på båten.
Men nu sover min lilla ängel iallafall. Så nu väntar jag bara på att livet på bb ska börja och att älskling ringer!




Sov så gott allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar