söndag 8 maj 2011

Kalas,grillning och tvättstuga!

Vad veckorna rusar iväg, jag fattar inte.... I veckan har vi inte gjort så mycket, utan det är till helgen allt kommer. Så i fredags så var vi till Fagersta och fikade hos min bror som har fyllt år. Tjugo hela år blev han! Grattis!! Så gjorde vi lite annat trevligt också. Hälsade på lite annat folk också. Åt tacos gjorde vi sen också. Mums! Igår så var vi till Grängesberg på grillfest (fick inte säga grillparty för Alicia som är dotter till dom vi var hos). Men det var super trevligt med det gänget vi var, så det tycker jag att vi gör fler ggr! Man åt tills man nästan sprack tror jag. Det var så gott! Mumma! Så fick Felicia träffa Sofia utifrån Nyhammar, så det tror jag hon tycker är trevligt, att träffa nån i sin egen ålder nästan. Annars så umgås hon ju bara med mig hela veckan så det tröttnar man väl på tillslut. Idag har jag tvättstuga. Usch va skitigt det var där nere, behållarna var det massa tvättmedel kvar i. Där sköljmedlet ska vara så var det pulver. Blir så trött!!!! Nä vill ha en egen tvättstuga! Det vore nog det bästa. I natt drömde jag också att jag var gravid, var inte alls länge sen jag drömde att jag skulle ha tvillingar. Vad är det här....!? Men jag har läst till mig att det är ganska obefinlig chans att få tvillingar om ingen i släkten fått eller om man gör ivf. Så det var ju tur så nu kan jag slappna av. Puh! Nä nu ska jag väl ner i tvättstugan så jag blir klar nån gång och kan åka iväg till affären. Karln ska ju till Sthlm igen ikväll och jobba.......Suck!

Ha en bra dag nu i det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar