onsdag 27 april 2011

Finland here we come!

Då kommer dom snart och hämtar oss. Moi och Felicia då, katterna får tyvärr stanna hemma med kattvakt. Så ikväll sover vi i Fagersta och imorgon blir det vidare mot Stockholm och sen mot Finland. Det ska bli JÄTTE trevligt! Längtar och har sett fram emot det här jätte länge. Behöver verkligen komma iväg och släppa lite av vardagen bara för några dagar. Men jag förstår inte hur jag ska få med mig allt. Med barn så behövde man helt plötsligt packa dubbelt upp om inte tre dubbelt. Herregud! Måste nog gå igenom kläderna och se om jag kan lämna nåt kvar hemma. All mat jag måste ha med mig till Felicia också. Hjälp!! En stor rullväska, en liten rullväska, skötväska och en tygkasse blir det som det ser ut nu. Ett blöjpaket också. Mamma Mia!! Sen vagn också. Man kan ju tro att jag ska vara borta i en vecka när det bara är några dar. Håhå jaja! Nä ha det super nu alla andra så syns och hörs vi av igen troligtvis på söndag.
Massa pussar på er!!!!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar