lördag 2 april 2011

Shopping och mat!

Jösses! I torsdags så var vi upp till Insjön och shoppade. Vi var in på Lager 70 och Clas Ohlson, så lite fynd gjorde man ju iallafall. Sen så åkte vi vidare till Leksand där vi åt på en thairestaurang. Mums! Sen åkte vi vidare till Sågmyra till Lager 157, Bubbleroom outlet och Scorett. På lager 157 gjorde vi lite fynd men inte på dom andra. Det är så konstigt mode just nu, inte mycket jag gillar iallafall. Sen så åkte vi till Ica Maxi i Borlänge, handlade mat. Så blev vi hungriga igen så vi stannade till på Max. Men sen vart det hemfärd. Alldeles slut var både jag och Felicia. Men det var trevligt iallafall. Tack för det Farbror Svenna!

Igår var vi en sväng till Fagersta (förvånande!). Jag var dit och lämnade lite kläder jag hittat på second hand till syrrans lilla bebbe. Det var så söta kläder så jag kunde inte låta bli. Där stannade vi även kvar för att äta lite granna, fläskfile och potatisgratäng. Mmmmmmmm!! Sen så blev det hemfärd därifrån också.

Idag har vi inte gjort så mycket. Varit lite på stan och handlat mat på Hemköp. Så idag har vi ätit kokt potatis med skinkschnitsel och beasås. Det var också gott. Sen kom min kära bror och pappa förbi en sväng, för Tobias skulle hjälpa mig lite med datorn. Så det blir väl nån film ikväll. Undrar om det går nån bra?
Hmm får kika......

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar