onsdag 30 mars 2011

Vardag

Ja vad ska man skriva, vi har inte gjort så mycket varken igår eller idag. Bara det vanliga som vi gör dag efter dag. Oj vad tråkigt det lät, men så farligt är det inte. Vi har våra rutiner så är det att få barn. Surprise! Men herregud vad jag saknar min sambo! Usch! Tänker på honom i stort sett hela tiden. Inte blir saken lättare att Felicia påminner mycket om honom. Hehe! Pappa upp i dagen! Jag borde ju vara van! Det är jag ju iofs men det behöver inte betyda att det är lätt för det. Värre förut när han jobbade i Norge för då kunde vi bara prata över msn i veckorna. För dyrt att ringa. Men pricken över i:et vore om han fick ett bra betalt jobb här hemma, men det är ju svårt. En annan har väl heller inget jobb att komma tillbaka till, har hänt mycket där jag var. Men vi får väl se vad som händer. Snart ska jag försöka lägga trollet,hon är jätte trött men jag försöker dra ut på det tills efter sju åtminstone. Kan ju inte lägga henne hur tidigt som helst! Imorrn ska vi antagligen till insjön med min farbror, får se om det blir av. Så vi måste gå och lägga oss båda ganska tidigt ikväll.
Men ni andra får ha en fortsatt underbar kväll.

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar