söndag 27 mars 2011

Hallå helgen!?

Herregud, tänk att det var senast i torsdags som jag skrev. Var tar dagarna vägen?
Iallafall Anders var tvungen att stanna och jobba på fredagen också. Buhu! Men men money money. Då kom min mamma och syster hit så åkte vi till dollar och kikade. Dollar firade tio år så dom hade lite special erbjudande. Te.x två jätte stora chipspåsar och en stor ostbågspåse för femtio kronor, vilket min gravida syster köpte. Hehe! Vet själv hur det var att vara gravid man ville äta allt hela tiden. Sen så åkte vi till Fagersta där jag och Felicia var hos mina föräldrar. Jag skulle invänta min syster som skulle till Avesta en sväng för vi tänkte ta en sväng till Västerås. På Västerås resan följde även min bror med på men jag vet inte om han tyckte det var så roligt att kolla bebisgrejer med två fruntimmer. Men men det var trevligt iallafall och lite fynd gjorde vi. Men vi var bara ute vid Erikslund. Sen när vi kom till Fagersta igen så var Anders där och väntade. Felicia var min pappa barnvakt till för jag vill inte utsätta henne för flera timmar i affärer om jag inte måste. På lördagen kom pappa och Elin hit för våran galleria firade ett år och då hade Lindex tjugofem procent på allt man köpte. Hon fick ju ett presentkort så då utnyttjade vi det erbjudandet när hon ändå skulle handla kläder där i framtiden. Så var Minnah Karlsson från idol där och spelade men när vi kom så hade hon spelat klart men Elin ville ha en autograf från henne så det fick hon på en affisch. Jag frågade om hon hade hört hennes musik men det hade hon inte, så då frågade jag varför hon ville ha en autograf då. Men herregud hon var ju en kändis och det är ju roligt att ha. Haha! Sen när vi åkte hem så bjöd vi pappa och Elin på tacos. Mums! Annars så har vi bara tagit det lugnt och njutit av att ha älsklingen hemma. Men nu sover båda två. A ska åka vid tre i natt sååå.....Nä nu ska jag gå och kika på tv:n.

Ha det bra allihopa!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar