tisdag 1 mars 2011

Trasig soffa!

Haha! Ja det började med nedräkning av karln att jag skulle akta mina fötter så han inte skulle sätta sig på dom. Jag hann precis ta bort mina fötter när han satte sig ner med ett duns! Brak sa det i soffan och han satt nästan nere på golvet! Ja vad ska man säga. Tur att jag har en två sits soffa och en tre sits soffa nere i förrådet. Tur man har back-up möbler. Men nu skulle vi behöva bärhjälp för att få upp sofforna. Några frivilliga?!

Annars så har det väl inte hänt alltför mycket idag. Vi har varit ut en sväng, så jag och Felicia passade på att handla lite mat till kissarna. Men sen när jag kom hem upptäckte jag att hennes burkmat är nästan slut. En burk hade hon kvar. Ja, jag är lat och köper burkar! Får inte riktigt tiden till att göra pure. Men jag ska försöka skärpa mig. Jag lovar! Om nån månad eller så, kanske. Iallafall så lär jag ju gå och handla det imorgon. På söndag åker karln iväg och jobbar i Sthlm. Så det blir jag och Felicia igen ett tag. Men det går nog bra, det har ju gjort det förut. Men jag är öppen för fika och sånt. Bara så ni vet. Men tyvärr kommer jag inte ha nån bil hemma. Så jag kan inte riktigt åka nånstans. Vi skulle nog behöva en till bil.

Nä man kanske skulle krypa till kojs. Dottern sover och karln ligger i sängen och läser. Ska väl lägga mig jag också. Fortsätta läsa Bingo Rimérs nok, En flickfotografs bekännelser. Hittills så tycker jag att den har varit intressant. Men men det är en bit kvar.



 Så god natt på er alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar