söndag 20 mars 2011

Livet rusar iväg......!!?

Shit, har inte skrivit sen i onsdags......Men dagarna har gått så himla fort. I torsdags så var jag, min syster Malin och Felicia till Avesta och shoppade kläder till Felicia. Det var trevligt. Väldigt trevligt faktiskt! På fredagen umgicks jag endast ihop med min underbara sambo och dotter. Vi tog det lugnt hela dagen och åt en varsin kebabtallrik på kvällen. Mums! Så igår var vi till Fagersta för vi skulle på kalas. Men först åkte jag och min syster Malin till Avesta igen och handlade några plagg till till Flisan. Sen var vi in till vår "låtsats farbror" som fyllde år och grattade. Sen så åkte vi tillbaka till fagersta för att gå på kalas hos min gammelmorfar som fyllde åttiofem år. Hipp hipp hurra! Det var trevligt. Smörgåstårta och marsipantårta, så nu vill jag inte se tårta på ett tag. Hehe! Sen åkte vi hem och beställde en varsin pizza, för klockan var så sen. Idag har vi kastat lite skräp och handlat lite grann. Sambon har diskat och nu ligger han tillsammans med Flisan i sängen, båda två sover. A snarkar högt! Men snart ska han åka igen. Det är aldrig roligt men men vad gör man. We need the money! Nä man skulle ha vunnit en massa pengar, ekonomiskt oberoende. Men då måste man ju spela också. DÖH! Nä nu ska jag sätta på lite kaffe till mig och älsklingen så vi får en sista fika innan han åker.

Ha en forsatt gött söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar