onsdag 9 mars 2011

Skit kropp!

Usch, nu i natt som var har jag inte sovit mycket. Fick ont i magen (ovanligt!), hade så ont att jag t.o.m spydde. Ingenting hjälpte, men jag bet ihop. Har ju ett barn att sköta men kanske skulle behöva kolla upp det där. Jag tror det är nån sorts stress. Inombords stress. Känner att det kan vara på gång igen..... Så nu känner jag bara för att gråta, även fast det inte hjälper men, jag vill inte ha det såhär! Saknar A gör jag också. Nåt otroligt mycket!

Idag har vi inte gjort så mycket, mest pysslat inne. Har varit så trött idag. Men sen när jag tänkte vi skulle gå ut en sväng, så vräkte det ner med snö och då tappade jag lusten. Nä nu ligger tösen i sängen och jag har gjort rent kattlådan. Så nu ska jag ta det lugnt och kika på tv:n en stund men det blir nog en tidig kväll.

Ajöken fröken
vi syns runt kröken
om du inte är rädd för spöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar