tisdag 22 mars 2011

Solen skiner!

Vilket underbart väder det har varit idag! Jag och Felicia tog oss en promenad, vilket är ett måste när det hänger vår i luften. Det enda negativa med våren är väl allt som har varit gömt i snö kommer upp vid tö, dvs hundbajs. På vissa ställen ligger det över hela trottoaren, så då gick jag nere på vägen. Kände inte att jag ville ha det på vagns hjulen......Förstår inte varför det är så svårt att plocka upp det hela vid trottoarer och offentliga platser. Ligger det inne i ett buskage eller i skogen så kvittar det ju helt. Men där man går känns det lite ofräscht. Jaja, nu har jag betalat av alla tio räkningar som vi hade, så nu har jag bara en kvar och det är vår "billiga" hyra. Så det känns skönt att ha det fixat iallafall.

I natt så har Flisan vaknat flera ggr igen! Vet inte om det är nån sorts fas hon går igenom!? Jag är tyvärr ingen expert på barn, så jag vet inte så noga. Idag har hon ätit lasagne och jag spagetti med köttfärssås, mumsigt var det. Nu sover hon middag iallafall, skulle behövt det jag å men jag ska vattna blommorna. Imorgon är det onsdag och då är det inte långt kvar tills min underbara älskade är hemma igen! Usch vad jag längtar efter honom.


Ha en fortsatt solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar