tisdag 8 mars 2011

Mysdag!

Nu sover då lill tjejen. Idag var inte som igår kan jag ju säga. Hon sov som hon skulle och åt som hon skulle. Tror hon kände att hennes pappa inte var där och det är ju klart. Idag har vi bara tagit det lugnt. Vi var ute och gick i det fina men lite blåsiga vädret. Passade på och handla lite på Willys. Vi har lekt en massa idag och bara myst med varandra. Så idag har varit en toppen dag, förutom lite tråkiga nyheter jag fick veta. Men det går tyvärr under tystnadsplikt så jag kan inget säga. Men det gjorde mig lite ledsen.

Nu håller jag på och gör en grekisksallad. Så få se om det blir nån kort film kanske. Är ju inget att se på tv:n ikväll. Nu är det inte säkert att sambon kommer hem på torsdag, det kan bli på fredagen också. Allt berodde på när dom skulle få nåt material han skulle svetsa i. Det känns lite tråkigt men men så länge han inte blir borta flera veckor i sträck. För det var han när jag var gravid. Okej, två veckor var han borta då. Men det var fortfarande inte så JÄTTE roligt. Men ikväll blir det troligtvis en tidig kväll, för jag är såå trött. Jaja, nu ska jag äta min sallad och vänta på att karln ringer. Säga puss och godnatt.

Så godnatt på er alla därute! Dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar