onsdag 2 mars 2011

Piss dag!

Jag är så trött och slut! Inte blir det bättre av att allt jag tar för mig går åt helsike. Som vattna blommorna t.e.x. spiller på golvet, vattnar för mycket i krukorna så det rinner över, ska ta bort döda kvistar råkar även bryta av levande. Jag kan fortsätta i en evighet. Klämde mig på dammsugan har jag gjort också. Så ska man ta hand om ett barn samtidigt. Inte blir saken bättre med en karl som ingenting förstår. Fattar inte när man behöver hjälp. Utan man står där med unge i famnen samtidigt ska man blanda välling, allt är kaos. Då kommer karln och frågar om man behöver hjälp, när man redan kämpat länge. Men då är man redan på dåligt humör så då sätter man den griniga sidan till att man klarar sig själv. Missförstå inte nu, jag har en jätte bra karl vid många tillfällen. Det enda är väl att han tycker jag ska säga till när jag behöver hjälp, men då måste jag ju göra det titt som tätt och då tjatar man istället. Män är från mars och kvinnor från venus, undrar om det inte är så jag har hört det. Hehe! Men vi tycker väldigt mycket om varandra ändå. Jag gör säkert honom tokig ibland också. Jaja nu har jag fått gnällt av mig lite. Nu väntar jag på att lilltjejen ska vakna så vi kan gå ut en stund i det fina vädret. Handla måste jag göra också.

Ha en trevlig och solig dag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar