onsdag 16 mars 2011

Usch!!!!!

Var till Fagersta idag och firade min lillasyster som blev nio år. Grattis Elin! Usch på vägen hem så skulle jag köra om en bil som jag tyckte kändes olustigt att ligga bakom, eftersom den åkte lite hit och dit på sin sida av vägen.....Tror inte han var full utan bara jävlades. Så precis när jag ligger bredvid så försöker fanskapet preja mig ner i diket. Usch! Det skulle inte ha funkat att bromsa så jag fick gasa lite till för att komma förbi. Va rädd jag blev. Sen låg h*n med helljusen på hela tiden bakom mig. Vad finns det för idioter ute i trafiken. Det var en lång raksträcka och inget möte får man inte köra om då?! Kändes inte bättre av att jag hade Felicia med mig heller. Vilka dårar det finns ute i trafiken!

Nu ska jag sova för jag är jätte trött och fortfarande lite skakis.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar