måndag 4 april 2011

Vagn och familj!

Letar vagn till Flisan inför båtresan, vi har kommit underfund med att den vi har är ganska så stor även när vi vikt ihop den och det kommer inte funka i hytten. Så nu letar jag ute på blocket. En Emmaljunga Scooter skulle jag vilja ha. Men det är inte så lätt att finna nån bra färg till bra pris. Suck!

Satt idag och funderade lite på vad jag hade gjort idag om jag inte hade träffat Anders. Vad sysslade jag med innan jag träffade honom!? Inte gjorde jag mycket inte. Mest jobbade och slet. Nä jag är glad att jag träffade honom. Jätte glad är jag. Jag är glad över våran familj överhuvudtaget. Jag hoppas på att vi även ska bli gamla ihop. Gifta oss kanske, det vore trevligt! Jag har inte sagt det till någon förut men jag har sagt det till honom, att jag älskar honom. För det gör jag, tycker så mycket om honom. Det är svårt att beskriva. Min familj, familjen Eriksson Nyman. Tack Systerryster att du fick mig att gå på den där raggardansen, det är en av flera av det bästa jag har gjort hittills, även att få Felicia var det bästa vi kunnat göra tillsammans. Jag älskar att vara en familj. Jag ångrar inte det jag gjort förut utan det har jag blivit klokare av men jag skulle aldrig byta bort det mot vad jag har idag. Aldrig!!!

Nä godnatt med er där ute!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar