tisdag 5 april 2011

Vildingen!

Idag har vi bara varit inne, det var inget roligt väder. Så istället har vi lekt en massa och stojat. Idag så försökte hon klättra upp för lådorna i köket, men hon kom bara till den andra sen orkade hon inte längre. Sen har hon ställt sig på knä idag också men hon gled tillbaka i stort sett på en gång, men det går framåt iallafall. Är rädd för att jag har en riktig vilding på gång. Ojojoj! Idag fick hon testa köttbullar med stuvade grönsaker, men köttbullarna hamnade mest på golvet för dom var roliga att leka med. Men nån enstaka åt hon iallafall upp. Funderar en del på båtresan om det finns nåt för småbarn att äta, men jag får nog ta med mig en hel del själv skulle jag tro. Försökt letat tips på nätet men det är dömt och misslyckas! Suck! Ingen som råkar läsa den här bloggen som har barn och har några tips!? Jag vet att det säkert inte är nån rolig att läsa och följa men nån lär ju råka snubbla in här av olycka kanske. Hallå!? Hade tänkt att det skulle bli en tidig kväll det här men jag lär ju se kniven mot sstrupen, tycker det är kul när dom skäller. Lika med Gordon Ramsay, haha herregud va rolig han är! Jag skulle inte vilja delta själv men det är kul att tita på, dom som är med lär ju fatta vad dom ger sig in på. Tycker man iallafall. Sen ser vissa rätter sååå goda ut! Nä nu har jag inte tid längre!



Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar