torsdag 14 april 2011

Förbaskade karl!

Håhå jaja! Sitter här och invänar karln som kommer hem. Han sa vid fyra att han skulle ringa igen om ett tag, det är nu lite mer en fem timmar sen. Ska jag börja bli orolig?! Hmm, det är jag redan. Förbaskade karl! Så är jag det säkert helt i onödan!

Iallafall idag så har vi varit ute i över två timmar. Det var skönt. Vi var och hämtade ut kläder från tradera, sen var vi till Willys. Hade tänkt att jag skulle köpa glass där men det glömde jag. Så då gick vi upp till sjukhuset, köpte glass och en smörgås. Sen gick vi hem och satte oss utanför vårt hus på bänken. Vi fick sällskap av en av våra grannar Katarina. Det var så trevligt så. Felicia tyckte jätte mycket om att vara ute. Vara ute och vatten är hennes passioner i livet. Hehe! Annars så har vi inte gjort så mycket annat.

Hon sover så oroligt, har gjort det två nätter på raken och det verkar bli så nu också. Suck! När ska jag få sova ordentligt igen?! Läste att det kan vara utvecklingsfas. Hoppas på det då så det går över och inte är permanent. Nä man kanske skulle slagga istället för att sitta här.
Ha det gött alla!
Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar