söndag 3 april 2011

Dagis och skatt

Jahapp! Då har sambon min dragit åter igen. Det suger! Men men man har inte så mycket till val. Jag har ingenting in planerat denna vecka så kom kom alla! Kanske inte alla på en gång då för det får nog inte plats. Höhö! Shit glömde skriva ut om dagisplats sist jag var i Fagersta. Våra färgpatroner är slut i skrivaren, måste fixa nya men det får bli sen när vi har mer pengar. Hoppas hoppas jag iallafall får henne på dagiset här bredvid oss för det verkar vara väldigt bra och inte så långt bort nu när jag inte har nån bil hemma. Skulle suga lite om man hamnade på andra sidan stan. Ganska stor risk med tanke på hur dåligt med platser det är. Bajs också! Dagmamma kanske!? Nån som har erfarenhet och vill dela med sig? (Blink blink) Arbetslös är man också sen, det suger det också! Ska försöka få in en fot på lss boendet här uppe, men det visar sig hur det blir med det. Hårda tider! Kanske fixa ett syskon till Felicia. Hehe!

Nu är vår båtresa betald och "biljetter" hämtade. Jihoooo!!! Åh vad jag ser fram emot det. Få se bara hur det går att resa med Felicia, nån som har bra tips!? Har lagt undan pengar iallafall så vi kan spendera det lite på båten. Skönt att ha allt fixat. Men jag behöver en ny mobil, den jag har bara krånglar! Behöver ju ha mobil också. En Sony Ericsson vill jag ha. Minns inte vad modellen hette.......För det räcker långt om man åtminstone kan ringa med den. Sen så vill jag ha spelet The Sims Medeltiden, tack nån!?? En bil, ett hus, tjugofem miljoner, en hund och m.m. Förstår att det kan vara svårt för er att fixa allt men nåt ska väl kunna gå bra. Spelet finns på Elgiganten för 349 kr. Ett tips bara.

Apropå få tillbaka på skatt, kyss mig nånstans. Jag fick ju betala tillbaka, en hel del också. Funderar på att gå till skatteverket och lämna tillbaka för det där ville jag ju inte ha. Ville ju ha tillbaka! Stryka över mitt namn och skriva nån annans kanske. Undrar som flundra om dom går med på det!?!? Troligtvis inte.......Bajsverk!
Nä nu ska jag kika om det blir nån bra film ikväll.

Ha det gött!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar