onsdag 13 april 2011

Mobil och vagnar!

Har inte skrivit sen i söndags, men jag har helt enkelt inte haft tid, ork eller nåt vettigt att dela med mig av. Jag har iallafall börjat små träna varje morgon till en sån där dvd- skiva, träning efter graviditet tror jag den hette. Ska komma lite i form tänkte jag. Men det är inte så lätt alla ggr med en liten fröken. Men ibland sitter hon och skrattar åt mig så jag ser väl rolig ut antar jag ( tur att ingen annan ser....). Igår gick vi och köpte glass eftersom solen sken men när vi kom ut igen så hade den gått i moln. Så började det blåsa också. Trök! Men vi var modiga töser och satt på en bänk eller Felicia satt i sin sköna varma vagn, så hon klagade inte. Tiggde bara glass utav mig. Sen gjorde vi nog inte så mycket igår. Idag har vi dammsugit, plockat undan den torra tvätten och varit rent allmänt flitiga! Duktiga vi, eller jag har väl gjort det mesta och Felicia varit mest i vägen med sin gåstol, men men hon försökte iallafall.

Behöver en ny mobil!!!!!!!Den jag har bara krånglar, det är trök! Så om nån känner sig rik och snäll så snälla köp en Sony Ericsson Elm J10i2 till mig. Ber på mina bara knän! Så här ser den ut iallafall.


Då har vi precis ätit och är mätta, så nu sover trollet. Skönt att sova! Zzzznark! Så ska jag köpa en vagn av en bekant också, för måste ha en smidig vagn på båten. Den jag fick tidigare gick inte att fälla ner liggläge på tillräckligt, sen så var den trasig också tydligen. Vad vet jag men så här ser den ut som jag köpt.


En Cango Dream, är inte förtjust i såna hjul men dom funkar i staden och på en båt iallafall. Förhoppningsvis! Men den är bara upp till 15 kg så vi lär ju köpa en ny lite längre fram men då vill jag ha en Emmaljunga Scooter!



Så en sån vagn kan ni också få köpa åt mig sen, men mest just nu behöver jag en mobil! Tack! Nä nu ska jag greja lite granna med försäkringskassan och annat tjafs.

Ha det!
Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar