lördag 9 april 2011

Fullt ös!

Dagarna går och kommer så man hinner knappt med. Herregud! I torsdags kom karln iallafall hem! Åh va glad jag blev!!! vi orkade inte fixa mat så det blev en varsin kebabrulle! Mums! På fredagen så var vi till Fagersta för vi skulle kolla på en vagn som vi ska ha på båten till Felicia. Den blir så bra så. Så åt vi hos mor och far också! Pommes och fläskfile med bea så klart. Idag har vi flängt runt överallt tror jag. Var in på Lindex och köpte en snygg baddräkt, måste ju kunna bada med Flisan på båten. Hon älskar att bada!!! Älskar vatten överhuvudtaget! Yes!!!!!!! Har vaktat ett par örhängen med Audrey Hepburn på tradera och jag vann! Jiiiiihhhhoooo!!!! Va glad jag blev. Vi orkade inte göra mat idag heller så det blev varsin pizza. A skulle egentligen vart till en kompis ikväll och druckit öl, umgåtts men det blev inställt. Därför åt vi pizzan för han skulle få i sig nåt snabbt innan han skulle iväg. Men men då får han vara hemma med mig istället! Hehe! Nä man kanske skulle hoppa i säng! Men först ska jag lyssna på min favvo låt just nu med Katy Perry E.T.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar