tisdag 19 april 2011

Vagn/Barnvakt på tordag!!

Nä nu får karln komma hem! Längtar ju! Äsch det är bara att vänja sig. Haha! Har jag inte gjort det ännu så lär jag väl aldrig göra det. Ja och Felicia försöker komma upp på knäna i krypställning men det går inte så bra. Så då tröttnar hon och vill gå istället. Idag satt vi soffan och då började hon klättra över mig och rulla, överallt var hon kan man säga. Hua!! Hon är så vild, men hon är iallafall för det mesta på glatt humör så det är ju skönt. Imorgon ska vi till bvc för vägning och mätning. Det är två månader sen sist, så får se om hon går bra upp i vikt. Vilken mardröm om hon har rasat i vikt! Men det känns inte så iallafall när man håller i henne.

Idag har vi varit ute, vi gick till Willys och handlade, igår var vi också ute. Vi försöker eller rättare sagt jag försöker se till att vi är ute varje dag. Har fått en massa fräknar i ansiktet, så nu ser jag bara smutsig ut i ansiktet! På armarna har jag fått nån enstaka också. Herregud!! Hmm, nu tjuter det ett larm här i närheten..... Inbrott kanske!? Ja, vem vet. I dagens samhälle så kan allt hända tror jag. Nu blev det tyst iallafall. På torsdag skulle jag behöva ner på stan och göra ärenden men på ett av ställen så är det trapp och där kommer jag inte in med vagnen..... Nån som vill följa med och vara vagn/barnvakt!??? Jag måste dit på torsdag också......Hmm!? Får väl se hur det går. Vågar inte lämna vagnen utanför heller då försvinner den väl på en gång. Ett par solbrillor ska jag köpa åt Felicia så hon inte får solen i ögonen uppe på däck för nästa vecka åker vi. Tjoho!!! Torsdag till Lördag!

Nä nu ska jag nog ta mig en kopp te och kolla på kniven mot strupen.
Puss på er!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar