söndag 17 april 2011

Gäsp!!

Ja karln kom hem då strax efter jag skrivit det där blogg inlägget. Det visade sig att en bil hade råkat kört på ett rådjur så dom stannade och hjälpte till. Stackars liten!

Dagarna med älskling har gått för fort som vanligt. Det blev ett oplanerat besök till Fagersta i fredags, så då passade jag även på att hämta den nya vagnen, jätte tjusig! På lördagen fick vi besök uppifrån Sundsvall av Felicias farmor, farfar, äldsta farbror, farbrors sambo och deras mops. Det är då alltså en hund för er som inte vet. Så det var väl trevligt! Idag har vi varit till Grängesberg och fikat. Väldigt trevligt! Sen så åkte vi vidare till Fagersta på lite tidig påskmiddag eftersom min mormor jobbar nästa helg. Men det var också trevligt! Nästa helg ska vi också på påskmiddag men hos mina föräldrar. Det ska bli trevligt! Mycket trevligt här men det är väl bra. Man har jämt fullt upp tror jag!
Nu blidde det inget långt inlägg och det är för att jag är alldeles slut. Jag vill sova!
Så god natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar