onsdag 6 april 2011

Besök och sol!

Då har precis min mamma och två systarar åkt hem. Idag har jag bjudit dom på mat, spagetti och köttfärssås så klart! Dom tyckte det var gott så det var ju bra. Är trevligt när man får lite vuxen sällskap. Lill tjejen sover och jag är så trött. Znark! Men jag ska vänta till älsklingen ringer vid tio. Åh, jag hoppas han kommer hem imorgon. Idag var jag och Flisan ute på promenad, sen så satt vi i solen ett tag. Va skönt det var! Härligt med vår! Idag har jag även bestämt mig för att ta med badkläder på båten, jag ska bada! Strunt samma om jag fortfarande har lite mage kvar och bristningar. Anders har ändå redan sett dom! Jag ska då inte ragga på nån annan ändå. Bada med Felicia kan var mysigt! Måste bara checka av badkläders fronten först. Man vet aldrig. Nä nu ska jag glo på tv:n tills karln min ringer.

Mörsning Körsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar