söndag 10 juni 2012

Skit kväll/ skit dag

Piss kväll igår. Vet varken ut eller in.....Man vet inte alls hur ens framtid ser ut. Tur jag har min älskade dotter som ger mig ett ljus i tunneln. Sen så har jag en till på väg. :) Dom säger jag är envis men hur länge orkar man vara det....? Hur ska jag veta? Två timmars sömn har jag fått i natt, så jag är ganska trött. Vet inte hur jag ska göra idag heller...... Bryr du dig ens? Ibland känns det som att allt kvittar för dig. Men det är väl jag som är korkad antar jag. Bara tror en massa saker. Men vi tar nya tag idag och hoppas denna dag bjuder på solsken. Både ute och inne. Ja jag har inte gjort det så lätt heller, jag vet det...... Men det blir lätt så när man är trött, har ont och känner sig bara ensam.... Näpp nu har jag klagat klart. Hoppas ni får en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar