måndag 11 juni 2012

Åh happy days!

Blev så glad och tacksam i morse, för att jag har en underbar sambo. Sov ju jätte dåligt härom natten. Så jag var så trött när klockan ringde i morse och ont i huvudet hade jag å. Men jag fick ligga kvar så gick han upp och fixade Felicia. Skjutsade henne även till dagis. Massa pluspoäng till honom! :P Nog för att jag fortfarande är jätte trött, så det blir nog en tidig kväll. Felicia somnade redan vid fem, var alldeles omöjligt att hålla henne vaken. Hon sov nästan ingen middag efter dagis. Vissa dagar är hon väldigt svår att få att sova ett tag. Skräp på tv:n är det väl troligtvis också ikväll. Så då passar det väl bra med tidig säng. På fredag ska vi till Norrköping till min kusin som tar studenten, det ska bli väldigt trevligt! Är inte så ofta man träffas så det är riktigt trevligt när man väl gör det.

Min navel är på väg att ploppa ut snart. Vidrigt tycker jag! Funderar på att tejpa men det funkar nog inte så bra. Tycker det ser så läbbigt ut....Jaja det går väl tillbaka när bebben väl har tittat ut. Det är ju snart inte så långt kvar..... 29 aug är det beräknat till iallafall. Blir nog roligt åt Felicia att få ett syskon att kivas med. Jag skulle aldrig klara mig utan mina underbara syskon!
Näpp, nu ska jag göra lite nytta. Men ni därute får väl ha en fortsatt trevlig kväll!
Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar