onsdag 20 juni 2012

Jorden bara snurrar runt

Som vanligt har jag fullt upp.
Har hunnit med student i Norrköping, som var väldigt trevligt.
30-års fest eller 60 eftersom dom var två. Där blev det grillning och sjungning. Men eftersom jag är gravid så blev det ingen alkohol för mig utan jag fick lyssna på "sången". Det var mer som skrål, tur man inte hör hur man själv låter. :P Men väldigt trevligt var det iallafall.
Sen har vi haft veterinärsbesök med Tarzan, som har urinvägsinfektion. Så där blev det medeciner och en annan kattmat. Men vad gör man inte för sina pussgurkor. Det förklarar kissandet inne iallafall. Stackaren! Idag måste jag storhandla eftersom vi varken har kattsand eller blöjor hemma. Sen en massa andra saker. Få se om vi troligtvis åker upp till Sundsvall snart. Måste väl passa på innan jag blir alldeles för otymlig. 30 veckor är nu klara, så nu är det bara tio till sen tycker jag verkligen att h*n får komma ut! Helst två veckor före beräknat men sån tur har man nog inte. :)
Felicia verkar förstå iallafall att det ska komma en bebis, försökt prata om det. Göra henne involverad. Men det är inte så lätt att veta hur man pratar med en snart 2-årig tjej om det. Ja herregud, den 11 aug blir hon 2...... Vart tar tiden vägen!? Mamma mia!
Imorgon fyller min älskade sambo år också. Undra som flundra vad jag ska hitta på åt honom...... Blir nog en whisky. Så han får en till flaska till samlingen.
Nä, nu ska jag försöka få i Flisan lite mat, hon ville inte ha nåt tidigare men nu borde hon vara hungrig. Men ha en fortsatt trevlig och förhoppningsvis vacker dag!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar