tisdag 7 augusti 2012

Försvunnen katt m.m

Haft fullt  upp som vanligt! Ja herregud på lördag blir min lilla tös 2 år!! Vart tar tiden vägen?! Nu i veckan som var så har hon varit hos mommo, offa och lillmoster i flera dagar. Klart man saknat henne jätte mycket, men det var skönt att få sova lite nu när förlossningen närmar sig med stora steg. Imorgon räknas barnet som fullgånget iallafall. I fredags när vi var barnlediga så passade vi på att gå ut och äta. Det blev oxfilé med pommes och bea, så himla gott! Lite senare tog vi en bio också. Cockpit såg vi, helt okej. Var väldigt rolig på vissa ställen i filmen. Sjuk film överhuvudtaget egentligen. :P

Våran ena katt har försvunnit spårlöst också..... Vi skulle börja vänja henne att vara ute med våra grabbar, då vi släppte ut henne andra gången så var hon borta sen. Kommer inte när vi ropar på henne. Hon är så himla skygg av sig också. Usch, är så orolig för henne. Men vad ska vi göra? Vi har varit ute och ropat på henne i en veckas tid nu...... Hon är öronmärkt iallafall. Men jag är orolig att hon svälter ihjäl...... I natt drömde jag att hon kom hem igen, så vi får hoppas det.

Nu ska jag passa på att vila mina höfter medans Felicia sover. Har sån foglossning och halsbränna att jag snart inte vet vart jag ska ta vägen. Nu får bebben komma ut så jag kan bli normal igen och kunna leka för fullt med Felicia! Sen så vill vi alla i familjen träffa det lilla livet.
Ha det så bra tills vi hörs nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar