fredag 11 januari 2013

29+4= Huvudvärk och sömnbrist!

Ont i huvudet och illamående.....Sen ska man se efter två småbarn, ingen bra kombination men det är bara att bita ihop. Det går nog över snart! Sovit riktigt dåligt har jag också gjort i ett par dagar. Ingenting vill bara flyta på!!

Idag blir iallafall Fredrik 4 mån och Felicia blir 29 mån idag! Dom växer alldeles för fort! Vill ha dom små ett tag till iallafall. Irriterad är jag på karln, lite iallafall. När han mår dåligt då är han döende men som idag när jag mådde/mår piss så får inte jag vila inte. Då skickas barnen in till mig där jag ligger, sen efter jag sa till om det då kom han på att jag mådde dåligt! Får jag ligga och vila då?! Nä, för då skulle han åka tidigare till jobbet istället. Tack älskling för att du tänker på mig! Så träffar ni honom idag så får ni honom. Helt gratis!! Kan ta tillbaka honom om nån dag! :) Nä nu ska jag inte gnälla för det har jag inte tid med! Ska kolla vad min dotter gör för hyss! Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar