torsdag 10 november 2016

Älska utedagar!

Tjabba tjena hallå!
Idag har vi haft utedag i stort sett hela eftermiddagen och kväll. Vi gick till lekparken direkt efter förskolan/fritids sen så var vi där tills vi gick in och åt vid sex. Fick fixa och trixa med massa barn som skulle åka pulka och snowracer. Sen var ju jag också tvungen att åka snowracer. Inte så svårt att lista ut varför jag bland annat vill bli förskollärare. Man får leka med barnen!! Men det var hur roligt som helst! Sen finns det inget bättre att umgås med sina barn.
Efter vi ätit så blev det mys i soffan och sitta och gosa tillsammans. Imorgon är det Fredag och då får jag äntligen umgås hela dagarna med både barn och sambo! Helt sjukt hur man kan vara så tillfreds med sitt liv men jag älskar mitt liv. Nä nu är pausen slut så nu ska jag kolla vidare på tunnelbanan.
Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar