fredag 18 november 2016

Förlåt för detta Missförstånd

Jag vill med det här inlägget göra klart en gång för alla att mina tidigare inlägg absolut inte har handlat om folk som bor i området utan dem har handlat om en bekant till våran familj. Jag har försökt skriva på ett neutralt sätt vilket har misslyckats totalt. Jag ber tusen ggr om ursäkt om det har låtit som att jag menat alla i min närhet, vilket jag också sett nu när jag läste igenom texterna att det gör. Otroligt klumpigt skrivet av mig. Därför tänker jag ta en paus från denna blogg på obestämd tid då jag inte vill att folk ska tro att jag tycker nåt som jag inte gör. Gå en skrivarkurs kanske så jag får lära mig att uttrycka mig på ett förståeligt sätt som inte går att misstolkas. Förlåt för dem problem det har ställt till med, det var aldrig min mening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar