måndag 10 september 2012

Tillväxtultraljud

Ingen bebis ännu...... Men idag var vi på tillväxtultraljud iallafall, allt såg bra ut. Massa fostervatten och moderkakan gör fortfarande vad den ska. På onsdag är det två veckor över så nu får ju den lilla ploppa ut snart. Är så jobbigt för kroppen! På torsdag ska vi dit igen, ultraljud igen och sen ska läkaren kolla om det hänt nåt där nere. Ser allt bra ut då också så får jag gå lite till. Känns jobbigt men det bästa är väl att det startar naturligt. Huvudet är väldigt väldigt långt ner så det var svårt att se det på ultraljudet men det sa min barnmorska tidigare också att det var så..... KOM UT NU DÅ UNGE!!! Vi längtar ju efter dig! Jag har väl antagligen oturen att det vägrar starta av sig själv och får gå ett bra tag till. Suck! Säkert det norrlänska blodet i ungen som gör den envis och seg, precis som far sin. :P Sen blir det säkert igångsättning..... Nä nu ska jag inte gnälla nå mer, titta lite på tv och sedan sova ska jag. Ha det så bra ni andra! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar