söndag 30 september 2012

Trök och trött

Karln jobbar natt och det är så trökigt att sova själv. Iofs min lilla grabb ä så mammig så han sover bredvid, men nu har jag börjat att få honom att vilja sova i sin egen säng. Fast jag brukar lyfta över honom när han vaknar på natten, tycker det är ganska mysigt. Trött deluxe är jag också....... Men det blir väl bättre. Imorrn ska jag upp tidigt för Felicia ska till dagis. Nu ska vi få börja ha tre dagar i veckan fem timmar om man vill då. Så det har jag tänkt till Felicia. Hon tycker det är så himla roligt på dagis. P¨å tisdag blir vår lilla Fredrik tre veckor, va tiden går fort! Helt otroligt! På tisdag kommer svärföräldrarna förbi innan dom åker vidare till flygplatsen och till Turkiet. Vill också åka utomlands! Mina föräldrar och tre av mina syskon var på båtresa nu i helgen, så orättvist! Men men det kommer väl fler ggr antar jag. :) Nähäpp, har egentligen inte tid att sitta här, har massvis att göra. men nu har jag skrivit lite grann iallafall. :)

Morsning korsning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar