måndag 3 september 2012

Vänta vänta å vänta

Va trött man blir på denna väntan...... Man vill ju träffa det lilla livet ju! En dag känns som en vecka..... Tror det är fem dagar över nu....Snart en vecka, men det är väl så att den kommer när den själv vill, inget man kan styra över vad jag har förstått. Blir väldigt glad om han/hon vill titta ut innan denna vecka är slut iallafall. Har så ont i mina höfter och de så jag längtar efter att bli en människa igen. Min fantastiska sambo har hjälpt mig så oerhört med allt. Han gör i stort sett allt och jobbar samtidigt medans jag bara sitter och har ont. Bättre när man kan samarbeta!

Usch, har ingen ork till nåt och jag kommer inte ner på golvet för att leka med min dotter, vilket känns hemskt! Längtar tills man kan busa med henne igen. Hon tycker det är drygt med den stora magen som bara är i vägen. Det tycker jag också! :P
Nä, vill ha en lite bebis att snusa på. Nähäpp, ska börja fundera på nån mat, nåt lätt eftersom jag knappt kan stå nån längre period.....
Ha det så bra ni andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar