söndag 13 maj 2012

Fullt upp, för det mesta.

Idag har vi haft besök av svärföräldrarna. Det var riktigt trevligt och Felicia var nog glad över att få träffa dom. Dom bor ju så långt ifrån så det blir inte så ofta. Anders tillagade Fläskytterfilé med grädde, ris och sallad. Fantastiskt gott var det! Vilken karl jag har fått tag på! :) Han kan verkligen laga mat, men säg inget till honom. Hehe! Idag så dammsög och torkade jag alla golv, så nu har jag ont i mina stackars höfter. Jädrans foglossning. Karln min var snäll och diskade samtidigt som han fixade tvättstugan. Vi är ett bra team, ibland iallafall. :P Inget par är väl perfekt helt enkelt. Vi har våra dispyter ibland å. Men han tog köket också med dammsugning och torkning, för jag hade såå ont. Jaja nu har ni nog förstått att jag hade ont, så nu ska jag inte tjata mera.

Igår träffade vi folket från gränges, trevligt trevligt! Vi gick lite på stan och tittade sedan blev det kulglass på café Engel. Tycker bättre om Bergslagskonditoriet, men det var bara en halvtimme kvar tills dom skulle stänga. Så då fick det bli Engel. Sen åkte vi hem och åt, sen så bar vägarna till Gränges för lite film tittande. Men Felicia härjade så mycket så jag får se om den filmen. Men det går det å.

Imorgon får man kliva upp tidigt eftersom Felicia ska till dagis. Men hon går bara två dar denna vecka, det är ju röd dag på torsdag. På torsdag ska min karl rida islandshäst ihop med min G-Mormor och några fler släktingar till mig. Min G-mormor fick det i present att får rida islandshäst. Hon är 80 år, en riktig krutmormor. Så det ska bli kul!
Jaha, nähä man kanske skulle ta och kika lite på tv:n. Vara lite onyttig. Ja det ska jag!!
Morsning korsning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar