fredag 18 maj 2012

Ridning

Igår red Anders och några fler famlj/släktingar på islandshästar. Anders såg ut som om han aldrig gjort annat. Han imponerade väldigt på mig. Vem vet, han kanske skaffar häst nu. :P Jag fick stå över med tanke på mitt tillstånd, men nästa gång ska jag rida! Efter ridning blev det fika utanför stallet. Goa smörgåsar och muffins. Blev en riktigt mysdag! Måste göras om snart igen! Så himla snälla hästar, fantastiskt bra var dom och då har jag mött ett antal i mina dar. Man kände sig trygg med dom. Bastmora töltfari is the place to be! :) Man kanske skulle skaffa sig en islandshäst, har velat haft en häst enda sen jag var liten. Annars så kan jag tänka mig en nordsvensk eller en Ardenner också.

Ardenner

Islandshäst

Nordsvensk

Bilderna är endast lånade! Har ingen äganderätt till dom.
Nä man kanske skulle ta och göra nån nytta nu. Ha det så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar