måndag 14 maj 2012

Så mycket men så lite.....

Skulle verkligen behöva en ny mobil!! Den jag har får inte kontakt nånstans, vet inte vad som hänt....Kan endast ringa nödsamtal för det mesta, skit tråkigt! Har kollat på en Htc wildfire......Men jag vet icke. Tycker det är svårt att hitta nån som är bra. Rena rama djungeln det där. En ny liggvagn behöver vi också, för den vi har är hjulen kaputt på. Alldeles för dyrt att köpa nya hjul. Helst en emmaljunga vill jag ha så att jag vet vad jag får. Ny säng skulle vi också behöva, den vi har är väl sisådär över tio år gammal om inte mer. En kattpelare skulle vi också behöva, en ganska stor till våra tre katter. Det är vid såna här tillfällen jag skulle gråta av lycka om vi vann lite pengar. Men det verkar aldrig hända oss. Ett hus har vi hittat, men ingen av oss har fast jobb, så så var det med det. Men jag har min underbara familj iallafall, och det är jag oerhört tacksam för. Nu tror jag även Felicia har bråkat klart om att vilja sova. Skönt! Hon var ju såå trött, men det kan vara farligt att sova. Näpp, nu ska jag sätta på lite kaffe och bunkra mig framför tv:n. Ha lite ensamtid när karln jobbar. Ha det så bra alla ni därute. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar