måndag 28 maj 2012

Min dotter

Måste bara få skriva om vilken fantastisk duktig dotter jag har. Hon har imponerat på mig när hon gjorde ingreppet och nu när vi tog bort plåstrena i ljumskarna. Efter ingreppet där nere så märktes det ingenting på henne att dom skulle ha gjort nåt. Man fick nästan dåligt samvete när ens egen dotter var så otroligt pigg medans andra inte alls var det. Vi skulle egentligen tagit bort plåstrena i lördags men vi har varit för fega helt enkelt. Men nu kände jag att dom kan inte sitta på för evigt. Så jag tog bort dom helt enkelt, hon ojade sig lite över den första, men andra då skulle hon vara med och titta när jag tog bort. Hon är så mycket modigare än vad jag är. Mitt mamma hjärta svämmar över av stolthet. Nu menar jag inte att min dotter är bäst eller så för andra barn är bra dom också på alla sina olika sätt. Men för mig är hon bäst och en riktigt tuff tjej! Jag hoppas hon blir en som tar för sig av livet och inte är rädd för allt. Men vi ska väl göra vårt bästa efter vår bästa förmåga att göra henne till en fantastisk person.
Nu ska jag mysa mig ner i fotöljen med min bästa tjej. Har jag tur får jag en kram eller puss. Ha en fortsatt solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar