torsdag 31 maj 2012

Sambo 3 år

Idag är det tre år sedan vi blev sambo. Tänk va tiden går fort och ändå känns det som om vi har bott ihop mycket längre. Känns ibland som om vi kännt varandra för evigt. I helgen beger det sig till Sthlm på ett-års kalas. Det ska bli kul och mysigt att träffa hela gänget igen. Går alldeles för lång tid emellan. Önskar jag hade mer tid åt att träffa alla, men jag får inte tiden att räcka till. Skulle ha behövt flera dagar i veckan eller längre dygn. Men det är nog en omöjlighet. Nähäpp ska väl börja fundera på maten för idag, har ingen fantasi. Har såna sammandragningar idag så jag kan knappt tänka på nåt alls. Måste ta dt lugnt känner jag. Nä lägga mig på soffan med Felicia kollar på film och fundera på mat. Japp så får det bli! Morsning korsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar