tisdag 29 maj 2012

Virrpanna

Snurrpanna nummer ett. Det är jag det. Fick ett samtal tjugo över tio av min barnmorska som undrade vart jag hade tagit vägen. Hade en tid klockan tio. Tur man har en bra och förstående barnmorska. Det har varit så mycket nu på kort tid med Felicias ingrepp och G-Morfars begravning. Jaja fick en ny tid imorgon iallafall. Måste ju se hur det står till med bebben i maggen. Men det är fullt ös i magen just nu. Blir säkert en vilding till. Dom har det säkert efter mig eftersom jag var tydligen väldigt vild när jag var liten. Hade sår på benen och satt högst upp i träden. Men det är klart dom ska få vara barn. Jag lever ju med ett stort barn som tycker det är kanon att han fått barn för då får han också leka. Springa runt i lekparken, gunga, göra sandslott m.m. Jag är lyckligt lottad, även om vi kanske inte drar jämt jämt, men så är det, man är olika personer. Vore konstigt om man aldrig tjafsade om nåt. Nä man kanske skulle ta och stänga ner butiken för ikväll, ska upp tidigt imorgon.
Ha en fortsatt trevlig kväll och dröm så sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar