onsdag 9 februari 2011

Aj aj aj

Vaknade i morse med huvudvärk. Ajajaj! Sen har det varit lite fram och tillbaka med den. Nu är den tillbaka och så mår jag lite illa. Usch! Har druckit för dåligt skulle jag tro både igår och idag. Fy på mig! Man måste sköta om sin kropp. Skulle behöva duscha också. Var ute och gick idag och hade sånt tempo att jag blev lite svettig. Det kändes bra. Tror det mesta av graviditetskilona är borta nu. Men nu ska jag försöka gå ner en byxstorlek. Få se hur det går......

Herregud va stor jag var......Flera trodde jag skulle ha tvillingar.

Nu har jag sett klart på serien också. Herregud va bra den var. Men den passar nog inte alla. Man ska nog gilla medeltiden,kärlek,mord och byggande av en katedral. Låter inte så mycket men jag tyckte den var super. Så jaha vad ska man titta på nu då?
Nä nu måste jag nog blöta ner mig.

                Ungefär 3 dagar gammal.
                          Ungefär 5mån 2V.
Herregud vad tiden går fort!!


Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar