söndag 20 februari 2011

Hå hå jaja!

Igår kväll fick vi finbesök från Grängesberg. Det var väldigt trevligt. Lite panik bara eftersom jag badade med Felicia. Så pappa A fick klä på henne medans jag duschade och tvättade håret. Men det är oftast alltid trevligt med besök. Hon är alldeles tokig i vatten. Så fort hon hör oss vrida igång duschen skiner hon upp som en sol. Synd att det är så fullt på babysimmet, för det tror jag hon verkligen hade gillat.

I morse så fick jag sova en timme längre! Tack älskling för det! Herregud vad trött jag var. Sen kom han och lade Flisan bredvid mig för hon hade blivit trött efter ha ätit gröt. Så vi låg och gosade ett tag tills hon somnade. Då gick jag upp och drack kaffe som min underbara älskling hade fixat. Nä nu ska jag lägga mig bredvid honom och lyssna när båda mina älsklingar snusar så sött.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar