torsdag 3 februari 2011

Sjuk såå sjuk!

Ja usch vad jag inte har mått bra idag. Ont i kroppen och i halsen. Jäkla karl som smittar mig! Jag blir ju annars aldrig sjuk, men nu känns halsen bättre iallafall. Men kroppen ömmar fortfarande. Vara mamma och vara sjuk är inte alls lätt. Ingen bra kombination. Hoppas bara Flisan klarar sig, men vi har haft väldigt tur med henne hittills. Bara en liten förkylning. Inte hämta jag ut burken idag heller. Kände inte alls för att gå ut. Mår jag bättre imorgon ska jag hämta den och Disneyklassikerna jag har beställt till Flisan. Två saker samlar jag på åt henne Disneyklassiker och Mumin grejer, helst Lilla My. Skulle vilja se den nya Disneyfilmen som kommit nu Trassel. Den verkar lite små rolig......Men hon är nog lite för liten att gå på bio, och hon skulle inte vara tyst överhuvudtaget. Folk skulle kasta popcorn på oss i ilska. Varma chips med baconsmak kanske. Lukta bacon i flera veckor, nä tack! Kanske får köpa den......Tror den är en Disneyklassiker. Nä man kanske skulle försöka äta nåt, värma på lite lasagne för varken jag eller A orkar göra nån mat. Tur man har egna matlådor i frysen!

Kyss och adjö!
Lingonbrö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar