fredag 11 februari 2011

Fagersta

Idag var vi till Fagersta, till mina föräldrar. Det hade kommit så mycket snö så vi ville vara snälla mot min pappa som har ont i rygg och höfter. Mot min mormor också som har ont lite här och där. Fast vi hade egentligen tänkt att bara vara hemma idag. Fläskfile, pommes och beasås åt vi där så det var ju inte fel.

Herregud idag blev lillstumpan 6 mån!!!! Hon växer för fort! Sen upptäckte vi igår att hennes första tand har kommit. Hon stoppade in mitt ena finger och det stack till. Vass gadd det där! Nä nu vill jag frysa tiden! Det känns ju som igår att jag födde henne. Nä vi får väl helt enkelt skaffa en till då. Höhö! Få se vad karln säger om det.

Imorrn ska vi iallafall ut till Nyhammar. Herregud vad jag tjatar. Men jag säger det bara så ni alla är helt säkra på det. Hehe! Så jag behöver nog inte prata om söndagen heller då bla Felicias gudmor kommer. Nä då så! Vad ska vi prata om då? Öhm!?
Nä hörrni vi tar väl och sover istället.

                                     Ca 1 mån
                                      Ca 5mån

Goodnight!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar