lördag 12 februari 2011

Kebab och rulle

Idag har vi då varit ut till Nyhammar. Dom är så söta ihop Felicia och Sofia. Dom små pluttarna! Vi kom hem ganska sent därifrån, så vi köpte en varsin kebabrulle. Hade tänkt göra lasagne men tiden går så fort när man har det trevligt! Så det får jag göra imorgon då.

Nu har vi testat godnattvälling till Felicia, få se om hon sover längre. Men inget socker behövde vi blanda i! Bra, så hon inte får några hål i sin lilla tand som är på väg upp. Städa hela lägenheten skulle jag behöva göra, undra när man ska få tid till det?! Men imorgon ska jag iallafall dammsuga eftersom vi får besök.
Funderar på om det går nån bra film ikväll, säkert inte. Oftast är det bara massa skit rent ut sagt på dumburken. Komedi kan vi inte titta på för det är inget att se enligt min sambo, men en gammal film där dom bär runt på en planka genom en hel stad,det är roligt! Inte enligt mig då, förstår inte grejen med det. Nån romantisk komedi kan jag tänka mig se men att få min underbara sambo att titta på det är som att önska att nån satt in 30 miljoner på mitt konto. En sak gillar vi båda iallafall, action! Så det får väl bli det då på sexan. Daylight, iofs har man sett den redan men men.

Nä nu ska jag gosa ner mig i soffan under en filt med lite godis och en karl kanske. Inte nån jag har hittat på stan då eller nåt sånt utan min goa sambo. Karlar, man kan inte leva med dom men heller inte utan.
God natt med er alla där ute!


Hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar