lördag 19 februari 2011

Fagersta och magont!

Ja, igår åkte vi till Fagersta lite spontant sådär. Karln skulle hämta papper hos mina föräldrar. Så det blev att vi stannade på middag också. Grönpepparstek!!! MUMS! Så pratade vi lite om båtresan i slutet av april. Det ser jag fram emot. Vi behöver verkligen komma iväg och koppla bort räkningar å annat vardagsgrejs. Så det hoppas jag verkligen blir av med mina släktingar! Vi har små sparat till det väldigt länge nu.

Jag har ju haft ont i magen lite fram och tillbaka. Men nu hade jag haft ett uppehåll på minst två månader. Men såklart igår kväll när vi kom hem så hade jag ont i kistan! Suck! Det är så trökigt. Vet inte om det är undermedveten stress kanske. Vore ju inte konstigt med det samhälle vi lever idag i. Min lillasyster Elin på 8 år har haft ont i magen hon också. Plutten! Doktorn trodde det kunde vara stress relaterat. Prov och sånt skulle tas på måndag utifall. Men det förvånar mig inte heller. När jag gick i lågstadiet så var det inte alls så höga krav. Men idag verkar det som man ska vara toppstudent redan när du föds! Undrar hur våran skolminister har tänkt sig egentligen?! Undrar ibland hur våran regering ibland tänker överhuvudtaget.

Funderar på om man ska starta ett eget parti kanske. Fast jag skulle inte kunna vara politiker. Ljuga och ta emot massa pengar när andra får leva i fattigdom. Nä fy!
Jag har fortfarande lite smått ont i kistan. Saken blir ju inte bättre av att jag sovit dåligt två dygn och knappt nåt detta dygn. Usch va jag gnäller, men lite kan man väl få gnälla när man har ont. Eller!?
Kanske ta sig ett varmt bad, få se om det hjälper. Men senare ska jag må bra för då ska jag tillaga fläskfile och potatisgratäng. Åg va gott! Tandvattnet rinner redan på mig. Hehe!


                        Felicia och hennes lillmoster!

Nä peace på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar